Összes oldalmegjelenítés

2013. február 3., vasárnap

Üvegburkolat elefánt agyarakról

Felkértek egy munkára ahol kőburkolatot kellett valamilyen formában üveg szegéllyel lezárnom. Ehhez kaptam két megfaragott (viszont sérült) elefánt agyart amit miután a törött részeket restauráltam a minta alapját képezték. Az agyarakról sablont készítettem, majd ezek segítségével az üvegeket is megcsináltam. Miután az üvegek kikerültek a kemencéből, színezést kaptak, majd burkolati elemmé kellett válniuk. Természetesen ez több heti munkát igényelt.
Sajnos az agyarak pont ellenkező irányba hajolnak mint ahogy azt a fal igényelte volna ezért ki kellett találnom valamiféle összekötő módszert, ezek jól láthatóak a képeken. Két üveg közti hézagot a ragasztó anyaggal töltöttem ki, majd strukturáltam. Teljes száradás után több szín kombinációjával értem el a kívánt színhatást. 


Ezek a gipsznegatívok kerültek be a kemencébe.




Ha megtetszett a minta érdemes ide kattintani és megnézni a bejegyzés utolsó képeit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése